danskiii Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Jeg har en 2008 123d, og lurer på om originale 1M felger , alså M359, passer på min bil? De er 19x9 forran og 19x10 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Nei, ikke i nærheten engang. Det er forøvrig innpresset som er mest vesentlig her, ikke bredden (selv om den naturligvis teller inn også). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Hmm ok.. er det noe som har samme stil som jeg kan få til å passe? Er på jakt etter denne concave originale looken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Det er en her inne som kjøpte noen lignende felger som er ganske konkave i forhold til innpresset til sin 1-serie (tror det var en e82), men usikker på hvem det var. Skal se om jeg finner igjen tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Vet zito wp111 ligner. Men jeg vet ikke hvilke innpress som kan passe forran og bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 De jeg tenkte på var tilnærmet identiske, det er ikke Zito-felgene. Finner dessverre ikke igjen den tråden, men skal prøve litt til. Ang. innpress kan du lese litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Takker, håper du kan finne den eller han ser posten jeg laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Hvilke ET er det jeg burde se etter forran og bak for og få en flush look på e82? Har funnet noen felger som er 8.5" og 9.5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Noen som har innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå