Gå til innhold

Mtech fangere BMW e60, PDC sensorer. I forhold til facelift, e60, Hva kan jeg gjøre?

OPEL
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem, jeg har kjøpt noen brukte mtech bakfangere til min 2008 facelift e60. Han slipt ned fangere i dag, og skulle bare dobbelsjekke at hullene på gamle fangerne mine var like, til min store forbauselse var hullene til pdc på mtech fangerne mye større en de jeg hadde på mine vanlige facelift, fangere, 

Jeg hadde tenkt og flytte over PDC sensorene og holderne som er limt bak,, men nå går jo ikke det lengre,grunnet ulik størrelse, ( mangler pdc sensore på MTECH fangerne. ) pluss brakettene bak på fangerne. så også at det var ulik størrelse på sensor på mtech fangern og vanlige facelift pcd sensorer. facelift sensorene hadde ikke noen ring rundt....

Går det og kjøpe holdere til pdc sensorene fangerne til facelift sensorene, så de passer i hullene i Mtech fangerne,????? 

Ellers får jeg jo ikke brukt fangerne :( TIPS tas i mot med store klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen man gjør på en facelift er å kjøpe støtfangere uten PDC, for deretter å bore opp og lime på holdere for facelift sensorer. Løsningen du skisserer om å sette på holdere fra facelift vil ikke gjøre hullet mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det går ikke og kjøpe Holdere til mtech fangerne så jeg kan bruke facelift sensorene? Og vis jeg får tak i de gamle sensorene som er større , passer ledning som jeg har på de, har et stort problem nå... :( 

Har allrede kjøpt mtech fangere med PDC hull i så den iden kan jeg ikke bruke.. :( har ikke et annen løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du kjøpe nye braketter/holdere? Kjøper du "pre-LCI/M-Tech/M5" sensorer, så passer jo disse i fangeren din uten nye braketter/holdere. 

Det er likt ledningsnett uavhengig om du har store eller små sensorer - ergo vil de store sensorene passe til din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter ikke brakketer på fangerne heller, de var tatt av sammen med sensorene. så trenger alt, men da har jeg kjøpt 8 nye sensorer og 8 holdere, Da stoler jeg på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...