Mag142 Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Halla igjen! Prata med deg for en god stund siden om denne. Vurderer veldig sterkt en billigere bil som kan brukes til det meste... Hvor holder du til igjen? Hadde vært morro å sett på denne. Gjerne send meg melding på 92471575 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Aktuelt med bytte i en Volvo S60 2.0L Turbo + mellomlegg fra meg? Manuell kasse, svart sportskinn og garantert km.stand 123 000 km. Kun to eiere før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Ikke umulig det nei. Bilder? Mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xandre Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Fortsatt til salgs? Send sms til 94425735 om du er villig til å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 14 timer siden, Xandre skrev: Fortsatt til salgs? Send sms til 94425735 om du er villig til å selge Denne var det en stakkar som ble lurt til å kjøpe for en god stund siden. Jeg var å så på den selv men Pga en gnistre/knatrelyd fra motor som jeg fikk googlet å spurt meg framtil med hjelp av blant andre Yngve Lindgren så konkluderte jeg/vi med at det mest sannsynlig var mellomslag i toppakning. Å det stemte på en prikk!! Han stakkaren som endte opp med bilen tok kontakt med meg kort tid etter han kjøpte den å motoren hadde tatt kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xandre Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 On 18. september 2016 at 16.43, Ivrig86 skrev: Denne var det en stakkar som ble lurt til å kjøpe for en god stund siden. Jeg var å så på den selv men Pga en gnistre/knatrelyd fra motor som jeg fikk googlet å spurt meg framtil med hjelp av blant andre Yngve Lindgren så konkluderte jeg/vi med at det mest sannsynlig var mellomslag i toppakning. Å det stemte på en prikk!! Han stakkaren som endte opp med bilen tok kontakt med meg kort tid etter han kjøpte den å motoren hadde tatt kvelden. Typisk. Bygge selv er løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå