Gå til innhold

Mag142's E36 S54

Mag142
 Share

Anbefalte innlegg

Halla igjen! Prata med deg for en god stund siden om denne. Vurderer veldig sterkt en billigere bil som kan brukes til det meste... Hvor holder du til igjen? Hadde vært morro å sett på denne. Gjerne send meg melding på 92471575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
14 timer siden, Xandre skrev:

Fortsatt til salgs? Send sms til 94425735 om du er villig til å selge :-)

Denne var det en stakkar som

ble lurt til å kjøpe for en god stund siden. Jeg var å så på den selv men Pga en gnistre/knatrelyd fra motor som jeg fikk googlet å spurt meg framtil med hjelp av blant andre Yngve Lindgren så konkluderte jeg/vi med at det mest sannsynlig var mellomslag i toppakning. Å det stemte på en prikk!! Han stakkaren som endte opp med bilen tok kontakt med meg kort tid etter han kjøpte den å motoren hadde tatt kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18. september 2016 at 16.43, Ivrig86 skrev:

Denne var det en stakkar som

ble lurt til å kjøpe for en god stund siden. Jeg var å så på den selv men Pga en gnistre/knatrelyd fra motor som jeg fikk googlet å spurt meg framtil med hjelp av blant andre Yngve Lindgren så konkluderte jeg/vi med at det mest sannsynlig var mellomslag i toppakning. Å det stemte på en prikk!! Han stakkaren som endte opp med bilen tok kontakt med meg kort tid etter han kjøpte den å motoren hadde tatt kvelden. 

Typisk. Bygge selv er løsningen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...