TM custom Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 skal fjerne DPF på min e91 318d og trenger da noen til og remappe ecu. hørt mye bra om TRF Performance men etter å ha prøvd og kontakte TRF ved tre anledninger uten å få noe svar så virker hele firmaet ganske useriøst. så må se etter andre alternativer. så at ecotune scotland selger et kit for fjerning av dpf på E9x. noen som har noen erfaringer med dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Jeg har, hadde det på min e90 318d. Beste oppsettet jeg har hatt noensinne! STAN WARD er bare helt rå på dette☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Hadde også oppsett fra Ecotune på min E87 118D. Fungerte knallbra, og Stan er hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Sånn for moro skykd så er det ikjke nødvendig å snakke med scotland. De har en lite reseller i Fetsund rett over gata for meg. Hvertfall svær logo på huset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Hei sweebmw snakka med dem nå nettopp:) de heter ecotuning og er ikke det samme som de i england;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Nei vel? Samma logo og slAgord da men. Kanskje jeg som blander Du. Var det de son ligger i rovenveien du snakka med? Er ikke de jeg mente. Endret Februar 16, 2015 av SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Har en kompis som fikk dette gjort, endte med at han måtte sende styringen til Scottland, men fungerte veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Åja hvem tenker du på da:) har du noe link til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå