Skulebollen Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Noen som har Avin montert?? Lurer fryktelig på om jeg skal kjøpe en spiller til e39en nå.. Hvor mye bedre blir lyden iforhold til original spiller?Og hvordan er dette og montere? Er helt idiot når det kommer til stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Hvordan er det å montere f.eks denne? Kunne tenkt meg en i E53'n hvor jeg byttet ut den originale store navien som står der nå.. Det er simpelt nok, du tar ut originale spilleren, trekker kablene igjennom braketten slik at du får koblet de til på utsiden, også monterer du de brakettene som følger med for å skru fast spilleren. (2 stykk små vinkler av blikk) Så er det bare å dytte spilleren på plass og skru inn to skruer. Samma på avin og alle kinaspillerne. Jeg ville nok gått for en AVIN fremfor en kinaspiller av ymse kvalitet, bedre kretser for lydprossesering, mer futt og mindre groms. Også har de litt bedre software, samt at han som lager software til spilleren er hjelpsom om du skulle ha problemer. Har faktisk lagt merke til at lyden er blitt litt dårligere etter at jeg tok ibruk kinaspilleren min, men til halve prisen så gir jeg blaffen. Man får hva man betaler for vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå