Adamastos Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Skrevet Mars 3, 2015 Hvilken 5A er det? Jeg sjekket raskt over sikringene, men vet ikke. Vil tro at den får strøm da radiosignal osv fungerer??
Adamastos Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Skrevet Mars 8, 2015 Der var det en sikring som var gått ja. 5 amp nr 56. Til radio eller noe. Men fortsett funker ikke nøkkel
badsha Skrevet Mars 8, 2015 Skrevet Mars 8, 2015 Kode nøkkelen til bilen ved å holde inn lukke knappen inne og vri om til trinn en i tenninga så fort ut igjen, og fortsett å jolde lukke knappen inne mens du trykker 3 ganger åpne knappen raskt
Adamastos Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Skrevet Mars 9, 2015 Er ikke noe vri nøkkel her. FOB. Prøvd å sette den i og ut raskt, holde åpne knapp inne 15sek og Ila de sekundene trykket tre ganger på låse. Skjer ikke noe.
Otis Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Jeg sjekket i manualen til BMW, dog er jeg usikker på om dette er korrekt. "Activating of a new remote key Insert the new remote key in the insertion slot and hold in this position until the remote key locks into place. This can take up to ten seconds. After locking, wait another five seconds. The remote key is then ready for use. If the remote key is a replacement for a lost or defective remote key, the old remote key still has to be blocked using the service function ”lock/release” (see above). To use the Car/Key functions, the service function ”Personalisation number” has to be run."
Adamastos Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Skrevet Mars 9, 2015 Takk, men vet ikke om dette er svaret. Den går jo fint i tenningen osv, men det er fjernlåsen som ikke reagerer med nøkkelen... Hmm.
Adamastos Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Skrevet Mars 11, 2015 Jeg får også signal lyden når jeg åpner førerdøren. En slags biip lyd, fikk den også når signalforsterkeren var defekt, koblet ut
Adamastos Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Skrevet Mars 12, 2015 Vel. Var på BMW i dag og de mente det måtte være noe annet. Koding av nøkler var IKKE nødvendig
Adamastos Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Skrevet Mars 24, 2015 Vel, ble litt irritert så jeg sjekket ledningene. Som med de fleste andre e61 var det her også røket ledninger i hytt og pine. Kun en var hel. Etter å ha skjøtet og fikset funker fortsatt ikke nøklene! Blir rådløs. Alle ledningene til radio forsterkeren hadde røket og tydelig kortslulutning ved positiv ledning til den. Noen som har forslag????
Adamastos Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Skrevet Mars 24, 2015 (endret) Bilde av ledningen Endret Mars 24, 2015 av Adamastos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå