Gå til innhold

Fjernlås radioforsterker tok fyr E61

Adamastos
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt litt vansker med fjernlåsen i deg siste. Fikk når jeg startet opp feilmelding om høyt batteriforbruk mens bilen hadde stått stille. Var på butikken og parkerte i garasjen. Hørte en fresing. Gikk bak og så det stod røyk opp av spoileren. Er jo klar over den forbannede svakheten på E61 men her måtte jeg kaste meg rundt. Fikk skrudd ut de fire skruene og åpnet opp. Der stod det en liten blå flamme opp som jeg fikk slukket. Hva faen..... I værste fall kunne bil og garasje pluss innhold ha tatt fyr!!!! Regner med BMW tar lang fart og driter i dette.... Her ser man tydelig at det har brent hull igjennom kretskort der positiv kommer inn. Helvetes møkka bil

post-84694-0-40259400-1424345140_thumb.j

post-84694-0-39114900-1424345150_thumb.j

post-84694-0-18310700-1424345165_thumb.j

Endret av Adamastos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dette her er merkelig, sikringsrele skulle tatt denne....Har du modifisert noe på bilen/fjernet IBS?? Dette her er diversitymodulen.

Klart det kan komme fukt inn her men hva i H??? Dette har jeg aldri sett på en Bimmer

REd: Leste litt om det på et annet forum. Drøyt at noe så lite kan f meg begynne å grille seg selv...http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=461067

Endret av FJPopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hoved problemet er vel at en av sentral lås motorene ikke gir tilbake melding om at den har gått i lås. Og dermed står og drar strøm. Så vet ikke om jeg bare ville byttet den, uten og faktisk finne feilen. Er forresten ikke bonus tap på forsikringen ved brann skade(hvis det blir dyrt).  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, den var jo fritert den som satt der. Tørket, montert og satt inn en ny. Brukte tech 7 rundt den sorte boksen for å få det tett. Må jeg programmere noe i etterkant? Ingen av nøklene fungerer. Men radio funker osv.... Jeg tror det hadde irret og blitt så mye korisjon mellom polene på saken at det til slutt ble permanent kortslutning. Jeg har sjekket samtlige sikringer, ingen var gått

Endret av Adamastos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettopp :/ Jeg har jo kabel osv til rostech fra tidligere biler og obd2 saken fra ES men regner ikke med at de er kompatibel med BMW. Nei, på tide å kjøpe ny bil kjenner jeg... Titter på en F11 535XD så får vi se om det blir den eller Tesla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...