Xavi0n Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 (endret) Neei, men du vet ikke hvor mye trykk det er før du holder igjenn å skaper trykk. Har uansett mer tro på at det er den amdre dieselpumpa som trøbler Endret Mars 3, 2015 av Xavi0n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 har snakket lenge med en kompis på telefon som har peil på diesel og skal prøve å lufte å styre litt i mårra, så får vi håpe det går til... vist ikke ser det mørkt ut for bilen, blir nok spiker den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Er verdt å sjekke den mekaniske dieselpumpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Er verdt å sjekke den mekaniske dieselpumpen er jo ikke mekanisk pumpe på e36 318tds?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Jo, du har en elektrisk fødepumpe i tanken ( eller svært nærme) den pumpens jobb er å fore den mekaniske dieselpumpen som drives av registeret med diesel, det er den pumpen som lager trykket som går ut til dysene (oppimot 200BAR) Jeg setter en knapp på at det er noe med den mekaniske dieselpumpen som fusker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Jo, du har en elektrisk fødepumpe i tanken ( eller svært nærme) den pumpens jobb er å fore den mekaniske dieselpumpen som drives av registeret med diesel, det er den pumpen som lager trykket som går ut til dysene (oppimot 200BAR) Jeg setter en knapp på at det er noe med den mekaniske dieselpumpen som fusker ja fødepumpa er sjekka og er i orden, den sitter under sete og tredd ned i tanken. der er trykket bra og retur er fin. men heter det virkelig mekanisk pumpe? for sjekket litt ang dieseltrimming og fikk bedskjed om at det IKKE er mekanisk pumpe? veit det sitter dieselpumpe på motorn selvfølgelig, men er den mekanisk altså? slik som på gamle mercedes dieselbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Strengt tatt er det en "radialpumpe" men likeså mekanisk da den drives av registeret å ikke elektronisk. Når du løsner fra filteret er det flyten fra fødepumpa du ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Mekanisk,er den. Men det du tenker på er styringa tenker jeg, på gamle biler typ w124, ikke 300d fra 93 og opp. Men de under har mekanisk styrt pumpe, men denne pumpa du har her er nok elektrisk styrt etter hva jeg kan finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Strengt tatt er det en "radialpumpe" men likeså mekanisk da den drives av registeret å ikke elektronisk. Når du løsner fra filteret er det flyten fra fødepumpa du ser korrekt, det er fra fødepumpa ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Mekanisk,er den. Men det du tenker på er styringa tenker jeg, på gamle biler typ w124, ikke 300d fra 93 og opp. Men de under har mekanisk styrt pumpe, men denne pumpa du har her er nok elektrisk styrt etter hva jeg kan finne. da er vi enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 http://bimmers.no/topic/780082-div-e36-318tds-deler-selges/ Jeg bare nevner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Mye for pumpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Kan finne den frem og ta et bilde av den, du mener den i motorrom sant? 600kr. Den er testet og skinnende ren Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Kan finne den frem og ta et bilde av den, du mener den i motorrom sant? 600kr. Den er testet og skinnende ren den i motor rommet ja!!! nå redder du kanskje hele prosjektet haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 hallo! håper på raskt svar mtp jeg står ute i kulda å skrur nå!har funnet hull i disse slangene, og den ene er røket helt av! har dette noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå