Djwik Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Det er retur slangene på dieselen det vil lekke diesel fra dem om det er hull i dem Men det vil ikke hindre start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 leverer dritten på hoggern i mårra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Transporteren min var tungstartet før jeg byttet returslanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 min får ikke frem noe som helst diesel... nix nadakommer en og henter skinnsetene for 2500 i morgen, og skrur av rattet med boss i mårra, fanger, spiller, speil +++ og blir kjørt på hoggern samme kveld...desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Bruk og kast samfunnet vi lever i, fæle greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Bruk og kast samfunnet vi lever i, fæle greier. ga jo 3000 for den da bilen er jo i relativt dårlig stand og egentlig rimelig klar for hoggern, så jeg gidder rett og slett ikke å koste på bilen masse for å få den kjørbar en liten stund til.. og nå tjener jeg jo fort noen tusen på å selge i deler/hogge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Så nå er den plutselig i dårlig stand? Forvirrende.. Bruke litt mer tid på faktisk fiks og litt mindre på pimping så hadde den kanskje fått leve videre Endret Mars 4, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Så nå er den plutselig i dårlig stand? Forvirrende.. Bruke litt mer tid på faktisk fiks og litt mindre på pimping så hadde den kanskje fått leve videre hvor har jeg skrevet at den er i god stand? du trenger da ikke sippe pga jeg ska levere bilen på skroten, pimping? har satt i spiller, og bytta ratt og speil siden jeg fikk den. jeg har faktisk ikke råd eller kunnskap til å fikse dieselpumpe problemet, så lar det bare gå, jeg ga ikke mer en 3000 for den så slik blir det. har en bil ved siden av denne som må bli ferdig først. imens så leter jeg etter en 318tds, for jeg er såppas fornøyd med bilen og forbruket at jeg vil ha det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 (endret) Sipper ikke, men finner det snålt at du skiftet mening så fort. Så mange planer, så optimistisk. Trist for bilen bare, at den enda en gang havnet i feil hender. Vitsen med å lete etter ny tds da? Du vet jo aldri om pumpa holder der heller. Har svært begrensede skruskills selv, men jeg hiver da ikke bilene mine på skroten ved første tegn til problemer. Gamle biler vil alltid trenge pleie, sånn er det. Nå holder jeg stilt så jeg ikke lider samme skjebne som fyren du dælja til Endret Mars 4, 2015 av Nytern williamwiers, Shattered, Freakshow og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Sipper ikke, men finner det snålt at du skiftet mening så fort. Så mange planer, så optimistisk. Trist for bilen bare, at den enda en gang havnet i feil hender. Vitsen med å lete etter ny tds da? Du vet jo aldri om pumpa holder der heller. Har svært begrensede skruskills selv, men jeg hiver da ikke bilene mine på skroten ved første tegn til problemer. Gamle biler vil alltid trenge pleie, sånn er det. Nå holder jeg stilt så jeg ikke lider samme skjebne som fyren du dælja til joda forstår jo hva du mener, men har ikke erfaring på dieselskruing, og vil ikke hive meg ut på det egentlig... når bilen er såppas lite verdt fra før jeg har lyst på ny tds, har aldri noe garranti for at ting skal holde nei, det har du helt rett i hahaha, skal realtivt mye før jeg slår, og hadde aldri skjedd pga en er litt nebbete på et bilforum, haha Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Finfin mulighet til å lære da, når det ikke er så farlig med bilen læll Men ok, jeg skjønner at du har bestemt deg. Hvis fornuftige formaninger er nebbete er jeg en pelikan Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 joda forstår jo hva du mener, men har ikke erfaring på dieselskruing, og vil ikke hive meg ut på det egentlig... når bilen er såppas lite verdt fra før jeg har lyst på ny tds, har aldri noe garranti for at ting skal holde nei, det har du helt rett i hahaha, skal realtivt mye før jeg slår, og hadde aldri skjedd pga en er litt nebbete på et bilforum, haha Dieselskruing er bra mye lettere enn bensinskruing Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå