Carlsius Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Hei,Jeg prøver å montere uorginal navigasjon i min e39 som har standard business cd, men sliter litt med å få liv i skjermen. Det skal være plug and play, denne jeg har kjøpt. Koblet den til med den store kontakten som satt i business cd(øverste) kontakt og radio kontakt som satt i displayet, men fikk ikke lys på skjermen, bare knapper. Ser ikke ut til at skjermen vil skru seg på. Prøvd å trykke på ulike knapper og diverse. Kontakten som stod i det gamle displayet finnet jeg ingen plass til å koble til. Lurer litt på om denne må være koblet til? Noen som har gjort noe lignende? Tar imot alle tips med åpne armer Her ser dere kontakten ligger til høyre i avlukket, ikke koblet til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 har du prøvd å restette spilleren med strømmen i? sånn som å holde power knappen inne til den skrus seg av ovs? har opplevd selv att skjermen ikke skrur seg på, men dette løses ved å resette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Har prøvd å resete den ved å holde reset knappen(det lille hullet til høyre for cd uttak) inne uten noe hell. Har og holdt volumknappen inne i 1 min med strøm på hvis det var den knappen du siktet til? Prøvd å hold og trykke på der meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 vet ikke om det har noe å si, men det er sånne transport skruer til cd rom som må skrus ut før montering. om disse spillerene har en form for sikkerhet der vet jeg ikke? ellers så er det vel bare å høre med leverandøren og få en ny spiller evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Stemmer stemmer, var 2 skruer på toppen som måtte skrus ut ja. Har prøvd å få kontakt, men selgeren har tydligvis noe slags nasjonal fridag/uke. Så er tilbake 23/02. Lurte bare på om det var noe jeg hadde glemt men da får jeg bare vente på han. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 er samme som står i en av mine biler , ene ledninga står på feil plass på storepluggen , du må flytte den ledninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Jasså? du greier å se det på bildet eller har du opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 har samme spilleren i en av mine e 39 er å ene ledninga på storekontakta på overgangen sto feil , husker ikke om det var den gule eller røde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 var akkurat det samme når jeg monterte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå