joakimlt Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Heisann! Har nettopp kjøpt meg enda en bayer - E39 520D 2001 (Uten Common-rail)Sliter litt med at denne ikke oppretholder motortemp. under kjøring. Veit at termostat er et kjent problem på M47'n, så den er bytta uten hell, AGR-termostat er skiftet og AGR er blokkert. så fort jeg får litt hastighet på bilen og kjører snilt, så synker fort temperaturen til midt mellom varm/kald. Står jeg stille er den grei, og bruker jeg den litt hardt går det greit. syntes detta er litt rart mtp. at det også er dieselvarmer på tralla... Lurer litt på om dette kan være fordi AGR er utkobla og at AGR-kjøleren ikke blir varm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Jeg er på telefon, så jeg orker ikke å sjekke. Men mener at denne bilen har varmeveksler til olje og at den også er termostat styrt. Sjekk delekatalogen for sikkerhets skyld. Problem med temperatur påvirkes ikke nevneverdig av blokkert agr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå