andreas.mulle Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 har et artig problem med e60n! Sentral låsen virker ikke på nøkkelen men virker fint i døren. Alt låser seg inkl tank lokket som kan være et problem... Har skjekket diversity antennen som alle snakker om den den er fin. Har også den type nøkkel som man ikke kan bytte batteri i. Har leitet på nettet nå ganske lenge men finner ingen som har samme problem som meg... Håper noen her kanskje har vært borti noe lignende for jeg begynner å gå litt tom for ideer her! På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Om du har 04 modell, så er det diamantnøkkel, og den kan man skifte batteri, dog ikke offisielt, men det går. Trykk på meg Ellers så kan diversity antenna være dårlig, uten at det vises. Men du har jo E60 og den har ikke det kjente fukt problemet som E61. Så det spørs om en diagnose er eneste veien for deg å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå