Rasmuuuuus Skrevet Februar 28, 2015 Skrevet Februar 28, 2015 Vet ikke om dette har noen sammenheng, men etter at jeg hadde bilen min på service(Sulland) forrige uke, ble nærlysene mine dårlige. Eller, nærmere sakt, de lyser veldig ned, kansje 10-15 meter fra bilen.. Om dette har sammenheng, eller ikke vet ikke jeg. Noen som vet om noe kan ha skjedd? Diagnose eller lignende??
Clevion Skrevet Februar 28, 2015 Skrevet Februar 28, 2015 Kan hende de har stilt ned lysa, hvis de har fått for seg at de har lyst for høyt. Er ikke uvanlig
Otis Skrevet Februar 28, 2015 Skrevet Februar 28, 2015 Mulig feil med nivå sensor på forstilling, kanskje de har løftet opp bilen og glemt å hekte av nivåsensor før rep? Hva ble gjort hos verkstedet?
Rasmuuuuus Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 Var vanlig service. Skift av filter og div, rep av bakluke og feilsøking av ulyd motor( vakumpumpe)
Otis Skrevet Februar 28, 2015 Skrevet Februar 28, 2015 Ja, vanskelig å si egentlig. Men sjekk nivå sensor, den er på høyre siden framme. Ja, du har en bak å, men det er den fremre som er utsatt.
Rasmuuuuus Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 Så du tror sensoren kansje ikke er hektet på igjen?
Otis Skrevet Februar 28, 2015 Skrevet Februar 28, 2015 Nja, det kan være det eller at den faktisk er ødelagt, eller at noe er knekt på sensoren. Den kan ha løsnet å. Opp med bilen på jekk og av med hjulet å se.
bcRichard Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Staget til nivåsensoren har nok rustet fast i kulen. Så når bilen blir løftet i bukk å understellet henger har den knekt. Det er ikke gjort noe feil av verkstedet hvis dette er tilfelle.
Rasmuuuuus Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Skrevet Mars 22, 2015 Tar opp igjen denne tråden! Noen som har noen tips? Kan det være at sensorene er defekte selv om de så fine ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå