Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 det ser jo griserått ut! hvor holder du til? hadde vært moro å få sett baysiden i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth MPower Fodnestøl Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Bor i Flekkefjord, ca midt mellom Kristiansand og Stavanger. Fikk også prøvd passforma på fanger og grillramme ordentlig i dag og det skal sitte som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 okey! dæven da må jeg kanskje ta turen en gang når du har fått ferdig bilen! søstra mi bor i kristiansand så da hadde det jo ikke vært lange veien for en liten tur å hilse på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Fantastisk fet farge ! blir spennende og se det ferdige resultatet. Sitter å ser på alternative farger til min e36 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth MPower Fodnestøl Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Da var coiloversettet montert, men er alt for liten klaring mellom hjul og fjær så må nokk space litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Er ikke liten klaring det der vel På min gamle E46 var det på ett tidspunkt kun plass til ett bankkort i mellom. Venter spent på ferdig resultat av lakkjobben ! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth MPower Fodnestøl Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Må si meg meget godt fornøyd me jobben jeg har gjort med og trekke om taktrekk, takluke og stolpene mellom tak og dashbord/hattehylle Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Nydelig kenneth! mangler du fortsatt ene stolpen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth MPower Fodnestøl Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 (endret) Nydelig kenneth! mangler du fortsatt ene stolpen eller? takk for det Nei, den siste stolpen trakk jeg om i gårkveld Endret Mars 25, 2015 av Kedjyfodne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Nice! hvordan har du gjort det med hattehylle egentlig? Og når blir det lakering av bilen? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth MPower Fodnestøl Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Hattehylla er enda orginal stygg grå. Må få tak i en ny en. Er kappt i sunn av forrige eier for og ha andre høytalere i så vill ha ny i svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 skal du har orginal sort? eller få tak i grå og trekke den om? ^^ blir bra med ny lakk! gleder meg til å se slutt resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth MPower Fodnestøl Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Tar det som dukker opp Har fått levert bilen på Flekkefjord bilskadesenter nå så håper de har den klar snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth MPower Fodnestøl Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Som sagt er bilen levert for lakkering, fikk tlf onsdag ettermiddag om at bilen nå står klar inni lakkboksen for sprøyting tirsdag morgen når påskeferien er over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 nærmer seg nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå