Rollefse Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Rollefsen tut & kjør Bmw 325 E36 1991 m50b25 non vanos Innkjøpstand Første jobb: Ribbing Montering av skliplate Gulvplater Stoler Ratt Fjerne nøkkel og legge opp brytere Gul dekor er også viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Litt unødvendige ledninger fjernet siden sist Amarios reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Litt ledninger? følger her! Sent from my iPhone using Tapatalk Rollefse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Hehe. Har ikke fått veid det enda, men skal Alt av ekstrautstyr og alt ligger jo klart selv om det ikke er montert... Så mye unødvendig rundt omkring knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 De må du gjøre tipper de veier noen kilo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 følger med her! Rollefse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Tar litt tid med meg noen ganger, men ble faktisk 14,3 kg med ledninger som ble fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Fått gjort litt andre ting siden sist også. Montert nytt bur, nye stoler, shortshift med lang stang å hyd brekk. ble også lei av dørtrekkene så ble aluplater rundt istede Monterte også tank, pumpe og filter i bagasjen Også en liten beskjeden vinge. alltid viktigere enn og fjerne rust... er det vel ikke? Følte det ble feil så måtte til med det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Tøft prosjekt Følger! Rollefse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 (endret) Har blitt e46 armer (kun små mods for å få tilpasset. Styrevinkel-kit fra T-Parts sverige. Fjærer og dempere er også i boks Foringer i forstilling Litt lakk ble det også Endret Oktober 20, 2015 av Rollefse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2015 Ble fornøyd med resultatet =) Kjøpt inn ny m50b25 Planer er og sette i 2,8 veiv, smidde råder og stempel. 2x insugskammer, maxxecu. vag coiler. om noen har noe inspill på hvordan stille inn kammer setter jeg pris på det Har hatt veiv, råder, trykkplate, svinghjul og svingningdemper til avbalansering. må få tak i stempler så går de også turen =) Sachs trykkplate og lamell Også kjøpt inn turbokitt fra CX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 spennede.. følger med! hvor har du tenkt å kjøpe stempler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2015 spennede.. følger med! hvor har du tenkt å kjøpe stempler? er veldig usikker enda.. Noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Da min diffbrems 25% ser ut til å svikte, for jeg pelle den av å dreve om en annen diff jeg har liggende. Blir esab sperre så får vi se hvordan dette går =) 4,27 utveksling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrhov Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Da min diffbrems 25% ser ut til å svikte, for jeg pelle den av å dreve om en annen diff jeg har liggende. Blir esab sperre så får vi se hvordan dette går =) 4,27 utveksling. 12557761_10156365476745537_599650429_o.jpg Tøft prosjekt! ? målt hvor mange grader sving du får med styrevinkeladapteren? Og hvilke endeledd bruker du? Sent fra min E5823 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå