Kvakkster Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 God kveld! Har vært og shoppet litt på GS og kom over koppholder som er egentlig beregnet for 1 og 6 serie tror jeg. https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/932394 Har googlet tidligere og det ser ut som dette passer til E90/E91 med litt tilpasning. Er det noen her på forumet som har gjort dette tidligere? Jeg har prøvd å søke etter DIY både her på bimmers og på andre forumer men finner ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Vanskelig å si. Det bør la seg gjøre, men det kan virke som om den kanten der man fester festet for koppholderen muligens er noe smalere på e9x. Jeg har et ubrukt slikt feste og mal for utskjæring liggende om det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Får hjelp av en bilkyndig kamerat imorgen AWT så kan jeg se å få dokumentert litt underveis og ikke minst resultatet. Googlet litt her. Se eksempel her Blir ganske strøkent så jeg tipper det blir bra jeg. Settet fra GS kom komplett inkludert mal for utskjæring. Jeg regner med det er midtkonsollen som skal skjæres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Ah, jeg fikk ikke med meg at du allerede hadde kjøpt.Bildet ditt fungerte dessverre heller dårlig, men post gjerne resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå