Bækkmann Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Skal kjøpe min fars E39 mot sommeren, men misliker det beige interiøret. Kunne ha tenkt meg noe mer sportslig, svart interiør f.eks. Er det noen som har erfaring med dette, er det egentlig gjennomførbart? Ser for meg at det kan være utfordrende å bytte gulvmatta, og få et bra resultat.. evt. kan det beige interiøret farges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 går fint å bytte matten. jeg byttet fra grå til svart i min e39. eneste jeg skjærte var akkurat oppunder dashbordet over tunellen. alt dette blir skjult bak deksler så går fint. borret noen hull og brukte strips for å holde det sammen, trengs sikkert ikke da teppet er bra stivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Hmm.. Vurderes sterkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Koster mye mer enn det smaker. Hadde ikke gidda om det eksisterende interiøret var pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Det var nettopp det da... Nåværende interiør er jo strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå