bmw_frantz Skrevet Mars 7, 2015 Skrevet Mars 7, 2015 Hei! Lurer på hvordan interiørlistene sitter på en e60! Har fått av noen, men den lille luftekanalen på venstre side på dashbordet har jeg ikke fått av. Og hvordan får jeg av listene på dørhåndtakene? Er det klips eller er det skrudd? Takker for svar:)
Saltkjelen Skrevet Mars 7, 2015 Skrevet Mars 7, 2015 Listen til venstre for rattet er skrudd, så her må du ut med lysbryteren/dekslet rundt lysbryteren først. Når det gjelder listverket på dørene, må du av med dørtrekket ettersom de er skrudd fra baksiden.
bmw_frantz Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Skrevet Mars 7, 2015 Okei,takk for svar:) da skal jeg prøve det:)
bmw_frantz Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Skrevet Mars 7, 2015 Hvordan får jeg av det dekselet bak på midtkonsollen, er det bare å nappe det ut?
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2015 Skrevet Mars 7, 2015 Nederste delen først, så den øverste festet med klips i en "bjelke" over midten bak der. Når du tar av den nederste så ser du det-
Saltkjelen Skrevet Mars 7, 2015 Skrevet Mars 7, 2015 Det er jo den nederste delen som er dekorlisten, så han trenger ikke tenke på luftgrillen og innfestningen til denne, Tommi! Når det gjelder dekorlisen kan du stikke inn flatt demonteringsverktøy (plastikkspaker) i bunn / i et av hjørnene.
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2015 Skrevet Mars 7, 2015 Det er jo den nederste delen som er dekorlisten, så han trenger ikke tenke på luftgrillen og innfestningen til denne, Tommi! Når det gjelder dekorlisen kan du stikke inn flatt demonteringsverktøy (plastikkspaker) i bunn / i et av hjørnene. Jaja jeg tenkte om han skulle ha av alt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå