Robin Gruben Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Hallo!Har planer om å vrake min Vw Polo. Er det noen deler jeg burde ta ut, og prøve å selge separat? Eller er dette en så vanlig bil at det ikke er så lett og få solgt delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Dynamo, starter, dekk og felg, vindusheiser og låsekasser er vel ganske vanlige feil på VAG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Får sikkert noen kroner for karosserideler, styresnekke, motor/drivlinje, plastdetaljer etc. om du har tålmodigheten til å skru det fra hverandre. Hiv det på finn så får du sikkert en del respons. At det er Polo tror jeg ikke er negativt, hadde vært værre om du satt med en Fiat Brava e.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Hvis det er en polo fra 90 tallet så er det bare og få ut gearkassen med det samme. Vi hadde lang venteliste på slike da jeg jobbet som høgger. Dette var på biler som var en 4-5 år gamle da. Skammelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå