Morten318 Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Trenger ny radiator til e36n. 440mm x 440mm med klima. Noen tips til hvor jeg kan få tak i dette?
Sammyen Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 (endret) GS?Koed?Ebay?Finn? Endret Mars 9, 2015 av Sammyen
Morten318 Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Skrevet Mars 10, 2015 Ja, disse vet jeg om. noen som har erfaringer med bildeler.no sine?
Sand1 Skrevet Mars 10, 2015 Skrevet Mars 10, 2015 Har ikke hatt noe erfaringer med bildeler.no sin, men som regel god kvalitet på det meste de har til volkswagen i allefall. Litt usikker på til andre merker. Jeg kjøpte en radiator til e36 cupen jeg hadde for noen år siden på telemark radiatorservice, Disse gutta hadde peil på radiatorer. Fikk kjempe pris på den, men de operer litt gammeldags, har ikke noe nettside eller noe slikt. Du må ringe til dem, men husker når jeg kjøpte til min, så ga jeg ca 1/2 halv pris av det gs hadde da. Mulig at dette har endret seg, men er verdt forsøket. Det spørs litt hvor du bor i norge også
Morten318 Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Skrevet Mars 10, 2015 Bor et par timer unna Telemark dessverre.. men går ann å undersøke hos de..
ShellMotul Skrevet Mars 10, 2015 Skrevet Mars 10, 2015 Jeg har god erfaring med radiatorservice, både med tanke på levering, pris og kvalitet.De har avdelinger i Oslo, Trondheim og Stavanger. Se hjemmeside for pris: http://www.radiatorservice.no/forside Mvh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå