Weiders Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 (endret) Hallois! For snart et halvt år siden gikk jeg til innkjøp av en 320i cab som jeg tenker å kaste bort litt penger på. Lager denne tråden for å få innspill, kommentarer, komplimenter og fornærmelser Pluss: 97,9% rustfri, gått i nordnorge nesten hele sin levetid Alle servicer 142.000 km All viktig elektronikk fungerer utmerket Ingen ulyder i motor/gir/drivverk Hardtop Minus: Antydning til bittelitt fremtidig rust i en hjulbue Odometeret funker bare når man holder resetknappen inne drithardt Slitt venstre kant på førersete, classic Det beryktede løse hanskerommet Dårlig lakkjobb på bagasjelokk Slitt giroverføring Dette er montert/byttet hittil: Senkesett Ny hovedenhet (Clarion VZ401e) Subwoofer (Focal Solution 25 A1) Nye elementer (Rockford Fosgate) Original koppholder Originalt armlene M-Tech fanger Simota sportsluftfilter Ny, tona bakrute Gul folie på tåke og fjernlys Svart grill DTM leppe M Contour felger Ny AC-enhet Ny utetempføler Ny diffusor i bakfanger Ebay-tauekrok Planlagte gjøremål: Ta den ene rustbobla på kanten av baksjermen 2 x 76 Scorpion eksos M-tech lister (har kjøpt, må bare gidde å montere) Spasere på bakhjula Slik ser den ut nå: Slik er planen: Mvh. Sixten Endret Mars 18, 2022 av Weiders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Snasent interiør i denne! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Snasent interiør i denne! Følger med Takk! Har kommet frem til at dette interiøret er såkalt Taninrot, som ifølge de lærde helt klart var mest utbredt i første generasjon Z3 og at E36 med denne fargen på setene er uhyre sjeldent:) BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Fin E36 dette hva med M contour II felger istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Følger med her! lekkert interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Fin E36 dette hva med M contour II felger istedenfor? Har vurdert det også, kommer egentlig an på hvem av dem jeg finner en god pris på først:) Følger med her! lekkert interiør Takk for det, er veldig glad i fargen på bilen din også. Hadde bilen min hatt grå seter ville jeg stukket og hellakkert bilen i madeiraviolet i morgen hehe williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Har endelig somla meg til å montere armlenet jeg kjøpte for noen måneder siden! Har også fått tak i utetempmåler og M-tech fanger i Arktissilber som jeg tenkte å prøve å montere i løpet av dagen. Bilder av dette vil følge. I mellomtiden kan dere nyte synet av et stk. nypolert E36 og F11: Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Hvilke felger mener forresten folk hadde gjort seg best på akkurat denne E36en? For meg står det mellom tre alternativer: GS Retro Forged M Double Spoke M Contour II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Fin cab dette Ville gått for M Contour || felga, ikke så alt for mange med disse som jeg har sett hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Her ser man klart og tydelig hvor viktig det er å få på M-tech fanger på en E36. Burde være førsteprioritet fo alle som ikke allerede har gjort dette. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Flotte biler begge to, stilig interiør på E36en Gå for M dobbelt eike felgene, de sitter så utrolig fint på en E36 med M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 (endret) Fin cab dette Ville gått for M Contour || felga, ikke så alt for mange med disse som jeg har sett hvertfall Takk! Er jo nødt til å si at du har en helt sinnsykt kul bil du også, siden den er mer eller mindre helt lik min Har veldig lyst på Contour, driver og ser på bilder av E36 med disse felgene for å se om jeg kan digge det:) Flotte biler begge to, stilig interiør på E36en Gå for M dobbelt eike felgene, de sitter så utrolig fint på en E36 med M-tech Takk for det! Din er også ganske snasen, F1x er en helt herlig bil. Flotteste designet fra BMW på mange år. Sporty som en 3-serie og føles som en 7-serie. Tar anbefalingen om felger til etteretning Endret Mars 28, 2015 av Sixten Wergeland Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Takk for det, er meget fornøyd med den Ja F10/11 er virkelig fantastiske biler, er bare BMW som får til en så fantastisk kombinasjon av sport og komfort Men det er godt å ha en god gammel årgang også slik som du har her og slik jeg har i form av min 1994 modell E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Pen bil! ville gått for m contour 2, peneste av de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Pen Cab. Enig med de over her, gå for M-contour felgene, de er råstilige. Har selv GS Retro på min cab, men hadde gladelig byttet mot contours Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå