Gå til innhold

Min '97 320i Cab<3

Share

Anbefalte innlegg

Fra og med idag har jeg lov til å benytte dette kjøretøyet på norske veier igjen etter godkjent EU-kontroll.

Fikk også endelig ekstranøkkelen jeg bestilte:

post-67473-0-34248000-1428497770_thumb.j

Neste prioritering blir å ta de to bittesmå rustflekkene på baksjermen og lista under bakluka.

Måtte sette ny bakrute på vent til jeg finner en til en human pris. Tips om hvor dette kan skaffes mottas med stor takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fin bil dette, følger :) Stemmer for M-Contour jeg også. Og senk!

Takk! Tror nesten jeg har blitt overbevist om M-Contour nå ettersom det er forholdsvis enstemmig:)

Den er senket så mye det går an å senke den uten at den blir rasert på vei inn og ut av gata mi haha

Ligger en barneskole to hus bortenfor så Vegdirektoratet har vært rause med bratte, høye og ukomfortable fartsdumper...

Men tenkte å hive på en ekstra leppe foran og ha bredere felger for å få den til å se lavere ut:)

Endret av Sixten Wergeland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du også et bilde av gamlebilen min med M-Contour.. Bare for å vise deg at de er helt klart veldig riktig på E36 :) Uansett karosseri.

Fin cab ! Pleier ikke å like cab, men den var clean og pen i sølv ! Liker planene :)

IMG_2006.jpg

IMG_1990.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Her har du også et bilde av gamlebilen min med M-Contour.. Bare for å vise deg at de er helt klart veldig riktig på E36 :) Uansett karosseri.

Fin cab ! Pleier ikke å like cab, men den var clean og pen i sølv ! Liker planene :)

IMG_2006.jpg

IMG_1990.jpg

Sorry for sent svar, takk for komplimenter:)

Hadde du spacere på gamlebilen din? Eller er felgene så langt ute uten videre modifikasjoner? For det så veldig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...