Gå til innhold

Koding av Mulf2 (org i bilen) etter CIC retrofit


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Jeg har nå lest meg litt rundt og sliter litt med å finne en løsning, så legger ut spørsmålet mitt her..

 

Jeg har tidligere hatt Professional CD spiller i bilen, med MULF2 HIGH i bagasjerommet. Til dette hadde jeg koblet til en KUFATEC FISCON boks for å få aktivert bluetooth for tlf samtaler og streaming. Nå har jeg i ettertid montert inn CIC i bilen, men har da ingen bluetooth funksjon lenger. Ikke i iDrive menyen heller. Hva må da til for å kode dette? Kan jeg enda bruke min Kufatec boks?

 

Jeg har lagt til SA644 i VO i CAS og NFMS, men må jeg da også legge dette inn i SG_CODEIRUNG? Jeg trenger ikke å legge inn noe VO for å få MULF2 inn i listen btw...

Jeg har også sett noen endre WORK filer.. dette har jeg ikke sett på enda i min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kodet CIC til bilen? Det er nok fortsatt det som mangler, da du ville hatt telefonmenyer så lenge du har lagt in 644 i VO.

Ja CIC er kodet inn i bilen. trenger jeg kode 644 inn med SG_CODEIRUNG? eller holder det med FA_WRITE i CAS osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 644 blir lagt inn har ingenting med at CIC er kodet til bilen. Dette er to helt forskjellige ting. Slik det er nå vet bilen at du har 644 og alt det der, mens CIC ikke aner spesifikasjonene til bilen din, og viser derfor spesifikasjonene til bilen den kom fra. Den må derfor kodes for å matche utstyret i din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...