duglas Skrevet Mars 13, 2015 Skrevet Mars 13, 2015 På min 520 f10 har jeg i det siste hatt en klunkende metallisk lyd fra venstre side foran når jeg kjører over fartsdumper. Ved nærmere sjekk fant jeg at det er bremseskjoldet som dunker borti skiva.Festene på skjoldet har gått istykker vet ikke om det er rust eller matrialsvakhet .Samme på høyre side, men der dunker ikke skjoldet borti bremseskiva. Er dette noe som bør gå på garantien? bilen er 4.5 år. Har også hatt problemer med at det er veldig lytt i bilen slik at man hører trafikk og støy utenfra veldig godt. Har softclose og jeg har sjekket dørene og justert dem litt tightere uten at det hjalp.Men det viste seg at det sansynligvis er taklukepakningen. Den ser tørr og morken ut.Man merker nesten ikke forskjell på lyd utenfra om luka er åpen eller lukket. Noen som vet om jeg kan få dette byttet på garantien?
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2015 Skrevet Mars 13, 2015 Har du sjekket dørpakkningene rundt om? disse er dårlige på de første årgangene av F10
duglas Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Skrevet Mars 14, 2015 Har sjekket dørpakningene ,men vet ikke hva jeg skal se etter de ser fine ut og jeg har brukt siliconstift på de flere ganger.Kansje de rett og slett er for dårlige ?
Fredrik 90 Skrevet Mars 14, 2015 Skrevet Mars 14, 2015 Du ser det isåfall lett med at de enten er sprukket opp eller helt flate, de har hatt en tendens til å revne opp på de første årgangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå