Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se det!
Har hatt bilen min hos Bavaria i en mnds tid og alt fungerte da jeg satt den hos dem. Nå har de skiftet hele motoren men da jeg skulle hente den, fortalte de at blinklys og fjernlysbryteren var gåen. Og at jeg må skifte hele "modulen" med alle bryterne (cruisecontrol, vindusvisker osv) fordi alt henger sammen. Jeg kan altså ikke bare skifte selve den ene hendelen til blinklys og fjernlys? Alt annet funker på denne modulen... og de sa denne delen koster ca 6700 kroner..!??

Finnes det ikke andre alternativer? Noen som vet? Eventuelt noen har har en slik brukt?

Det er en E81, 2007 modell, med cruisecontrol, regnsensor osv også på denne modulen som trenger å bli skiftet. Diesel. Limited sport edition.

Skrevet

Jepp, den ser veldig lik ut!
Men de på Bavaria sa det kunne ha noe å si hvilken måned bilen var produsert i dette året? Har det noe å si?
Konge med kjapt svar!

Skrevet

Ja du må skifte hele. 5 serie e6x kan skifte enkle.

1,3 serie må bytte hele. Men du kan kjøpe brukt med likt Delenummer. Men da må noen her flashe den for deg. BMW kan ikke bruke brukte deler.

Hvis du ikke flasher den så får du airbag feil pluss litt annet smått. Pm meg hvis du trenger hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...