yoozup Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Skrevet Mars 17, 2015 (endret) Bruker kun skf lager, anbefaler kun det eg[emoji14] Takk for anbefalingen, men jeg gidder ikke å påkoste så mye mer på en 316i + at den er kjørt rundt 235 000 km nå. Så jeg bare fikser det som er nødvendig Jeg håper bare denne bilen ruller over 300 000 km Endret Mars 17, 2015 av yoozup
yoozup Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Skrevet Mars 18, 2015 hei igjen dere, jeg har en liten spørsmål: På RWD biler, er det som regel at hjullageret bak som ryker først? Jeg kjørte bilen på vei mot jobb med ingen musikk, og prøvde å lytte skikkelig hvor lyden kommer fra, jeg føler at det er bak på høyresiden. Jeg er ikke sikker, men antar at det er bak. Fordi i 2012 så måtte jeg skifte hjullageret bak venstreside for å få den godkjent. Derfor har jeg en mistanke om at det er bak, siden det ble skiftet på venstre siden i 2012. Og derfor stiller jeg spørsmålet om det er som regel hjullageret bak på bakhjulsdrevet bil som ryker først? Jeg skal jekke opp bilen og prøve hjullagertest, noen som har tips på hvordan man tester det? Denne testen ser bra ut: https://www.youtube.com/watch?v=bzB-V8CrSn8
R4F431 RAFAEL Skrevet Mars 23, 2015 Skrevet Mars 23, 2015 hei igjen dere, jeg har en liten spørsmål: På RWD biler, er det som regel at hjullageret bak som ryker først? Jeg kjørte bilen på vei mot jobb med ingen musikk, og prøvde å lytte skikkelig hvor lyden kommer fra, jeg føler at det er bak på høyresiden. Jeg er ikke sikker, men antar at det er bak. Fordi i 2012 så måtte jeg skifte hjullageret bak venstreside for å få den godkjent. Derfor har jeg en mistanke om at det er bak, siden det ble skiftet på venstre siden i 2012. Og derfor stiller jeg spørsmålet om det er som regel hjullageret bak på bakhjulsdrevet bil som ryker først? Jeg skal jekke opp bilen og prøve hjullagertest, noen som har tips på hvordan man tester det? Denne testen ser bra ut: https://www.youtube.com/watch?v=bzB-V8CrSn8 såg bra ut ditta det er jo akkurat det som skjer, det vibrerer jo meir en det skal
yoozup Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Skrevet Mars 25, 2015 Det viser seg at det var 1 foran og 1 bak som måtte skiftes ut, kostet meg 6 000 kr med delene. Dette blir fikset idag, så får se om jeg kan hente bilen idag da
R4F431 RAFAEL Skrevet Mars 30, 2015 Skrevet Mars 30, 2015 så bra det løste seg dette da better safe than sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå