Robin L Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 hei. har ett komplett sett for kompressor på m50. mulig det passer m52 også men litt usikker her. gammelt ess kitt dette. følgende medfølger: -ny reim ( selges i perfekt lenge på biltema så enkelt å skaffe) -brankett til m50 -powerdyne presse -alt av rør -org.m50b20 dyser (ikke sikkert dette kan brukes på alle motorer) -chip (bør sikkert lages ny chip for din motor men medfølger lell) -bensinregulator -ekstra hjul til veiv m/bolter har ikke rullet mange km trur jeg. ca 15.000 i mitt eie. forrige eier brukte bilen lite også (kjenner til han. fra byen her). Holder til i kristiansund. kan sendes om kjøper betaler frakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 (endret) Hvor mye hk får du med dette da? stått på 2 liter bare? har en m52b28 som skulle hatt litt mer hk Edit: Pris da? Bor ikke så langt unna og kan hente:) Endret Mars 17, 2015 av knoskar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Har du no ca pris? Kanskje det blir kompressor banebil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 B20n var ifølge forrige eier benket til 215 hk men jeg har ikke papirer på det så kan ikke garantere det. Var godt skyv i den iallefall Pris.. Hmm. Fikk estimert 15k ca her inne men bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Bud på 12.000 + Frakt kommet. Biler kommer iløpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 (endret) kompressoren. Powerdyne ekstra løpehjul for veiv alt av rør inkl. bensintrykkregulator m/feste for montering på gasspjeld Endret Mars 22, 2015 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 har veid delene og, 16,5 kg ca uten emballasje. 350kr i frakt mener jeg det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå