atlee Skrevet Mars 17, 2015 Skrevet Mars 17, 2015 Vurderer å kjøpe disse felgene, som selger sier er ekte 2 delte ALPINA hjul. 8 og 9 x 18" Det jeg lurer litt på er ALPINA skriften og alt det andre av tall og sifre som bruker å stå under senterdekslet er veldig vanskelig å tyde spesielt på den ene felgen. Ser nesten ut som det er en produksjons feil. Den ene felgen har også senterdeksel i plast. De andre i aluminium. Er det noen grunn til å ane "ugler i mosen" her? Finnes det i det hele tatt kopier av disse felgene?
awt Skrevet Mars 17, 2015 Skrevet Mars 17, 2015 Nå skal ikke jeg påstå det ene eller andre her, men de kopiene jeg har sett har hatt ventilen i felgbanen som vanlig, og ikke i senter som de originale har.
atlee Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Skrevet Mars 17, 2015 Det er det samme som jeg har googlet meg fram til, men det er aldri godt å vite. Har ikke lyst til kjøpe replicaer. Har du sett kopier av disse 2 delte?
RS-Heggem Skrevet Mars 18, 2015 Skrevet Mars 18, 2015 Disse er orginale todelte. Husker ikke helt hva nummer på de er, men disse er orginale. Aldri sett uorginale av disse. Har hatt de selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå