Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då har det skjedd litt siden sist...

Har fått LED pærene og M grill som selvsagt ble montert i det jeg fikk hentet det på posten :P

Fått lagt opp bryter til grøftelys også nå som det ble endel bedre! :P

HB4 LED - 80w cree white 9006

attachicon.gif11149167_10152685549496787_772403556_n.jpg

Høyre side med LED og venstre med Halogen

attachicon.gif11136904_10152685549461787_238679319_n.jpg

Før bilde med kun halogen

attachicon.gif11081560_10152645050411787_1818611026_n.jpg

Slik ble det med nye LED lys og M grill :)

attachicon.gif11146129_10152685549541787_1244662880 n.jpg

Hva syntes dere?

Forslag til angeleyes, enten løse ringer eller komplette lykter VELDIG usikker på hva jeg skal gå for :P

Syntes det ble veldig fint :) Personlig ville jeg flytta opp skiltet, men fint ble det uansett :) Blir bra med chip, hva blir ytelser med chip´en? Kjedelig med sivilen, hva ble bota?  [-(

Skrevet

Syntes det ble veldig fint :) Personlig ville jeg flytta opp skiltet, men fint ble det uansett :) Blir bra med chip, hva blir ytelser med chip´en? Kjedelig med sivilen, hva ble bota?  [-(

Takk, ja eg skal prøve å flytte skiltet opp endag. 

Chipen vil gi en hk økning fra 150 til 184hk og nm økning fra 330 til 392nm Koster 2000kr siden eg har håndkontroll fra før så det blir gjort på neste lønning :)

Bot for mobilbruk er på 1400kr :P 

Skrevet

Då har eg bestilt Zirconite lakkbeskyttelse behandling med polering og ymse med 6års garanti via Brilliant Bilpleie, noen som har erfaring med dem?
Skal opp dit på tirsdag og får låne leiebil gratis så det er jo helt konge! :) 

Skrevet (endret)

Høres bra ut! Hva tar de for noe sånt?

De kjører 50% rabatt ut måneden så dem tar 2200kr for min pga eg har nylakkerte framskjermer og fanger, stasjonsvogn egentlig tar de 2700kr for :)

vask, understellspyling, fjerning av asfalt, dyp polering og lakkbeskyttelse med zirconite som skal vare i minst 6år :)

Gleder meg til resultat skal knipse noen bilder før og etter :)

Endret av BMW320TurboD
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Skrevet

Fin bil du har! Er fin look på bilen din, du får all lov til å ha skiltet neddi der for all der :D

Takk for det, ja det forblir der :) 

Skrevet

En stund siden sist oppdatering her, syntes det er blitt lite aktivitet på forumet, er det bare meg eller? :P

uansett har skjedd mye med bilen siden sist, har byttet til angel eyes lykter foran, 2 din pioneer spiller, svart interiør, gulvteppe og sport skinn stoler, veldig fornøyd med komforen nå så nå nærmer bilen seg ferdig sånn sett, må bare bytte litt slite deler før den er eu godkjent i 2 nye år :)
veldig fornøyd med hvor lite rust det var i gulvet når jeg dro ut det gamle teppe, hadde litt  vann på fører siden og bak, men alle propper var fin så det kommer vell fra dørtrekkene, dem blir byttet til sort iløpet av uken så da får jeg sjekke dreneringer i dørene :)
Skal ta noen bilder ved neste vaske anledning :) 

• 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...