Asim Gondal Skrevet Mars 21, 2015 Skrevet Mars 21, 2015 På siden av setene i bilen min er det en rund knapp. 3 stillinger, midten som trolig er av, også 1 og 2. Noen som vet hva denne er til?
awt Skrevet Mars 21, 2015 Skrevet Mars 21, 2015 Ettermontert setevarme er mitt forslag. Knappen er ihvertfall ikke original.
Asim Gondal Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Skrevet Mars 21, 2015 Ettermontert setevarme er mitt forslag. Knappen er ihvertfall ikke original. Er ikke setevarme. Knappen er original, er forsenket rundt knappen i plastikken til sete. Så det er laget plass til knappen der.
awt Skrevet Mars 21, 2015 Skrevet Mars 21, 2015 Det er forsenket her originalt: Har man knapp her fra fabrikk ser den slik ut: Fant kun bilder av elektriske seter, men det er likt på manuelle.
Asim Gondal Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Skrevet Mars 21, 2015 Det er forsenket her originalt: Har man knapp her fra fabrikk ser den slik ut: Fant kun bilder av elektriske seter, men det er likt på manuelle. Merkelige greier. Har prøvd begge stillinger, og det er definitivt ikke varmeseter. Hvis det er varmeseter virker dem ihvertfall ikke. Og hvorfor skiller det mellom L og R henholdsvis på venstre og høyre sete?
Asim Gondal Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Skrevet Mars 21, 2015 Jeg tar tilbake det jeg sa om original knapp! Tok ut knappen på passasjersiden og ser nå at det er ettermontert. Så spørsmålet er da, hvis det er setevarmer, hvorfor virker det ikke. Må se på det til uka.
Sand1 Skrevet Mars 21, 2015 Skrevet Mars 21, 2015 hmm, Ser du hvor ledningen går? Virker for meg om det kan være noen som enten har ettermontert en knapp til sub/forsterkere (vis det er sub)slik at du fra sete kunne ha skrudd den av eller på, eller velge mellom forsterkere.(dette trur jeg er lite trolig) Det kan også ha vært montert power boks tidligere som har forskjellige grad for økning i effekt på motoren, som du da kan sette på 0 når man ser Satans uvesen er på vegen. uorginalt er det i allefall og ikke lett å svare på hva det er/har vært. følger du ledingene så finner du svaret der i allefall.
Asim Gondal Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Skrevet Mars 22, 2015 hmm, Ser du hvor ledningen går? Virker for meg om det kan være noen som enten har ettermontert en knapp til sub/forsterkere (vis det er sub)slik at du fra sete kunne ha skrudd den av eller på, eller velge mellom forsterkere.(dette trur jeg er lite trolig) Det kan også ha vært montert power boks tidligere som har forskjellige grad for økning i effekt på motoren, som du da kan sette på 0 når man ser Satans uvesen er på vegen. uorginalt er det i allefall og ikke lett å svare på hva det er/har vært. følger du ledingene så finner du svaret der i allefall. Ser ikke hvor de går, må nok skru løs sete og se under. Det har nok ikke noe med bilstereo eller motoreffekt å gjøre. Ihvertfall litt merkelig at de skulle sette knapper på begge stolene foran. Må kikke litt nærmere å finne ut av hvor ledningene går
Sand1 Skrevet Mars 22, 2015 Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Det er du sikker på at du finner ut av hva det er til, Pass på airbag ledingen når du demonterer, må slette feil meldingen vis du napper ut denne. vil anta ut fra bilde at det er e46/e90 det er snakk om. Endret Mars 22, 2015 av Sand1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå