Clutch Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 nydelig bil er ikke så stor fan av de felgene, men den endestussen ble mye bedre enn original eksosen veldig lyst på 530d/535d i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 nydelig bil er ikke så stor fan av de felgene, men den endestussen ble mye bedre enn original eksosen veldig lyst på 530d/535d i fremtiden Takk! Felgene blir mulig brukt som vinterhjul til vinteren og nye felger blir kjøpt Selv digger jeg felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Va på treff i helgen på våler Vw audi treff, planen var å sette på plass noen audier på banen, men banekjøringen ble lagt på hyllen. Endret Oktober 31, 2015 av Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 kjører du med sveist diff nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 kjører du med sveist diff nå? Nei, klarte å unngå det men tror det er en løs tann eller noe inne i diffen, men har ikke merket noe mer til det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 åssen står det til her om dagen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 åssen står det til her om dagen a? Går fint her coilovers kommer på før e30meet var planen, så blir vell litt updates da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevinms85 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Meget pen bil Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Lekker bil ja! Er det store forskjellen på denne, kontra en 535d Marius? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Lekker bil ja! Er det store forskjellen på denne, kontra en 535d Marius? Takker selv om denne e rimelig sprek så er det nok stor forskjell ja aldri sittet på eller kjørt 535d selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Lekker bil ja! Er det store forskjellen på denne, kontra en 535d Marius? Jeg har kjørt både 530d og 535d ! Syntes 530d går meget bra mens 535d er bare sykt! ganske stor forskjell mener jeg Mariuskv og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 Var på Gatebil rudskogen i helgen, va greit mye liv og mye bra biler og kjøring slenger med ett bilde av e60en Gleder meg til e30meet neste uke skulle helst hatt coilovers før det men ser rimelig mørkt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Fikk montert supersport black evolution coilovers igår, grei jobb, rimelig simpelt å bytte på e60 kontra e39 Storfornøyd med de så langt, mistet ikke akkurat all comforten heller, men er sinnsykt mye smidigere å kjøre og svingresponsen e på topp! Så nå gjenstår klargjøring før e30meet få til litt bedre fitment, på bildene her e den ikke stilt noe. Også ett lite fra gatebil da uten coilovers. Idag blir det å få festet skiltet foran med borrelås og få vekk skiltrammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Bare elsker de felgene dine alså! skulle ønsket de passet med skikkelig bredde på min og! Er det vanlig black evolution eller er det controle + du har handla deg? Blir mest sannsynlig disse på meg også neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå