-Roger- Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Skal demontere begge airbager bak sidepanelene i e46 coupe. Da vil det selvsagt bli feilmeldinger, men kan jeg montere slike "airbag simulatorer" som egentlig er tiltenkt bruk ved feil på airbag i passasjersetet for å slippe feilmelding? Slik: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=321689988637 Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Nei. Ikke det jeg har erfart i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Nei. Ikke det jeg har erfart i hvertfall. Har du en ide på hva som muligens kan funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 http://bimmers.no/topic/744888-hvordan-fjerne-airbag-lampe-etter-skifte-av-ratt/page-2?hl=+demontere%20+airbag Ser det er en her som skriver at man kan bare velg airbagvarsling "nicht_activ" i NCS expert. Kan det være så enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Du skal fjerne de for godt? Ja da kan man fjerne de i kodingen. Lett gjort. Edit: fjerne riktig airbag seff. Jeg kan evt hjelpe deg om du er på østsiden av landet. Endret Mars 22, 2015 av SweetBMW -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Kjempe! Da kan jeg egentlig bare demontere de nå og så kan jeg fjerne lyset i dashen ved senere anledning.. Enten at du hjelper meg når jeg er på østlandet eller om En eller annen kan det her.. Jeg har forøvrig ncs Expert men har aldri satt meg inn i det. Redd for å ødelegge noe :/ Det er kun de airbagene bak sidepanelene bak som skal fjernes ja! Endret Mars 22, 2015 av -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå