Gå til innhold

Kode Us-look i parklys ikke nærlys


Carlsius
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har Bmw scanner v1.3.6 som jeg har brukt til å kode us blink på min E39. 

Jeg gjør som bildet viser og får da US-look. Men jeg lurer på om det er noen som vet om det går ann og få det i parklys, uten å ha det i nærlys-funksjonen  :-k

 

Synes det kan være tøft med parklys, men ikke med nærlys på :)

 

Bildet har ikke jeg printscreen'et, men huker av for det samme(fungerer ikke å huke av for ¨front turn signals as park lights¨)

post-69009-0-12304600-1427056232_thumb.j

 

 post-69009-0-24965400-1427056204_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk veldig mulig, sett på en motstand på parklysa, slik du lure bilen til at den trur det at parklysa er gåen. da tenner både blinklys og parklys. men når du vrir over til kjørelys, så slår dei seg av. gjort det samme sjølv.

 

du vill få feilmelding i dashen, om dette plager deg, sett i scannern og slett feilen :) da er det i boks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk veldig mulig, sett på en motstand på parklysa, slik du lure bilen til at den trur det at parklysa er gåen. da tenner både blinklys og parklys. men når du vrir over til kjørelys, så slår dei seg av. gjort det samme sjølv.

 

du vill få feilmelding i dashen, om dette plager deg, sett i scannern og slett feilen :) da er det i boks

 

Så når du har på nærlys lyser bare AE og Xenon mens i parklys så lyse AE og blinkers ? :)

Hvilke motstander kjøpte du, og evt hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når du har på nærlys lyser bare AE og Xenon mens i parklys så lyse AE og blinkers ? :)

Hvilke motstander kjøpte du, og evt hvor?

SORRY SEINT SVAR D:

 

Ja, AE og Blinkers på parklys instillinga. og xenon og AE på kjørelys instillinga.

 

Eg veit ikkje kor eg kjøpte den, e ei stund sida, tipper biltema har.

 

kommer litt ann på ka du kjøper, men e en motstand blir som eg slags sikring på parklys kabelen(e). du må klippe dei, sette eine endene i kvar side av mostanden (motsanden øker ohm, ikkje nokk til at lysa ikkje lyser, men nok til bilen trur dei ikkje gjør det)

 

gjør dette på begge kablene på kvart parklys og du har da AE og blinkers.

 

10343528_4725322468556_48177977789962857

Her ser du korsen min såg ut med dette. har akkurat no angeleyes uten blinkers.11081505_10200261256731630_2340631474851

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...