RobertGråwe Skrevet Mars 30, 2015 Skrevet Mars 30, 2015 Jeg lurer på om noen her har noen erfaringer med dette senkesettet fra GS:http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/175/663459Har to punkterte dempere, og har lyst på senk.Jeg vet coilovers er bedre, har hatt det før og hadde det ikke vært for pengene skulle jeg såklart kjøpt dette.Derfor ser dette ut som en god deal for min del, men det kan jo hende noen her sitter på noen erfaringer verdt å merke seg.Robert.
RF91 Skrevet Mars 30, 2015 Skrevet Mars 30, 2015 Du må jo kjøpa nye demparar om dei gamle er kaputt, ikkje senkefjører. So eg ville ha spart ein mnd eller to til og handla coils
RobertGråwe Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Skrevet Mars 30, 2015 Hvis du ser på linken, vil du se at dette er komplett med fjører og dempere.
Sammyen Skrevet Mars 30, 2015 Skrevet Mars 30, 2015 Skal hive på noen sånne uti vekahttp://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/170/663138Kanskje eg kan skrive litt etterpå?
*MrB* Skrevet Mars 30, 2015 Skrevet Mars 30, 2015 Coilovers er jo egentlig bare tull. Skaper potensielle konflikter mot felgene gjør de og. Jeg kikket på dette settet til E60. Jeg endte opp med M-dempere og H&R-fjærer. ca dobbel pris, men da vet jeg litt mer hva jeg får. Har dog ikke noe grunnlag for å si at dette settet er dårlig. (Bortsett fra magefølelse, men den har feilet før).
Sammyen Skrevet Mars 30, 2015 Skrevet Mars 30, 2015 (endret) Litt som BB79 over skriver så meiner eg M-dempere og senkefjærer er veien å gå. Demperene har ikkje så mykje den sku ha sagt om høgden på bilen, er vel ca samme trykk.Hovedsakelig så er det vel fjæren som bestemmer det meste. Eg skal ivertfall prøve først kun senkefjærer og sjå om eg investerer i dempere også Endret Mars 30, 2015 av Sammyen
RobertGråwe Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Skrevet Mars 30, 2015 Ja gjør det Sammyen, skal bestille neste uke tenker jeg, så hvis du føler de er gode på e46, ser jeg ingen årsak til at de ikke skal være det på e39.Som BB79 sier, så kan det skape konflikter, tror dôg ikke det blir det på e39, er god klaring, men et problem jeg har hatt tidligere på min golf, var annsamling av veisalt, grus og anna gørr på gjengene, som gjorde det vanskelig å justere de.Det er jo såklart fint med justeringsmuligheter, men min magefølelse er ganske enkel:Det er lettere å vedlikeholde et senkesett med separate dempere og fjører, enn det er med coilovers.Så har man jo spørsmålet hvorvidt man noen gang trenger vedlikehold om man kjøper noe skikkelig saker, men da er man tilbake på spørsmålet om penger.Lar vente på meg noen reelle erfaringer med dette settet, eller det Sammyen skal teste som er av samme produsent.
bmw-e46-m3 Skrevet Mars 31, 2015 Skrevet Mars 31, 2015 Prøvd supersport kit på e30,36,46 og har fungert bra nok på alle modellene. Men kjøper du bilstein dempere og h&r fjærer koster det 3 ganger så mye, men det har litt bedre kvalitets følelse over seg, så man må nesten bare se Ann bilen det skal på om det er noe vits å bruke mer penger enn nødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå