ToreA Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Vindusviskeren har begynt å tulle, tar jeg eksempelvis hendelen ned for et sveip tar den gjerne 10 før den stopper. Ofte når den stopper stopper den også for høyt. Jeg har byttet viskerreléet, men det hjalp ikke Er det en posisjonssensor i mekanikken eller i motoren jeg kan sjekke? Må jeg åpne motoren eller krype til korset og kjøpe ny svindyr motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ougendal Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Har en kamerat som sliter med det samme. Visker en gang også stopper den for høyt igjen. Kan viske et par ganger så stopper det helt opp og motor må stoppes og startes på nytt. Noen som har idé om hba dette kan vere ? E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Står litt her: http://bimmers.no/topic/794053-vindusvisker-stopper-for-sent-e60-2004-mod/ Mest sannsynlig viskermotoren som er defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå