John_EA Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Noen spørsmål fra en novise BMW eier. 1. Se vedlagt bilde. Hva er dekslet til høyre for girspaken? 2. Har navigation professional. CIC? Hvordan og fra hvor kan jeg få oppgradert følgende: ønsker at sluttresultatet skal se originalt ut. - DAB - Bluetooth, med handsfree og avspilling av musikk fra mobil. - Oppgradering av kart (ser at det er div UK sider som har billig kart og en eller anna kode som låser opp "noe") Ser at bilradiospesialisten.no har noe av dette... Men har andre det? Og hva trenger jeg? 3. Kanskje feil tråd men men..... - Tuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 1. Feste for koppholder: 2. Original DAB-montering krever bytte av enhet, så her må du til med noe uoriginalt. Kufatec har en løsning som ser grei ut. Bluetooth (inkl. avspilling av musikk) krever combox, står litt om dette her. Oppdtaering av kart er nevnt flere ganger her inne, bl.a. her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Vi kan iallfall tune denne bilen:) Og det er det sikkert en del andre som kan gjøre også, blir iallfall meget bra på 116d i forhold til originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_EA Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Da er jo det naturlige spørsmålet: hvor får jeg tak i en sånn koppholder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 "Overalt". Alle som selger originale BMW-deler har dette. Ellers så er jo dette et godt kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_EA Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 (endret) Noen som har erfaringer med http://www.vtech.se/ ? Eventuell tilsvarende i Sverige? Gjerne Gøteborg.... Eller det noen som har erfaringer med TRF Performance? Endret April 12, 2015 av John_EA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå