big-p Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Hei, Hvordan er det å kjøre med en F31 (316d) med lite utstyr? Med lite utstyr så betyr det standardutstyr + automat og parkeringssensor. Det jeg lurer litt på er - hvordan er standardsetene i stoff? - er bluetooth, usb og el. bakluke standard? - hvilket understell er standard? - comfort/sport mode standard? Kan nevne at jeg har hatt en 2011 E91 før med manuell, sportsseter og delskinn. Kjører nå en Volvo V60 D2 med automat og skinn. Begge har vært firmabiler. I fjor måtte jeg bytte firmabil og da ble det 2. valget (Volvoen). Men i år derimot så er en BMW F31 innafor vår bilpolicy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Jeg hadde en skrapet f30 316d som leiebil når min var på verksted i høst. Helt ærlig, jeg ble skikkelig skuffet. I forhold til e90n jeg hadde ga den ett veldig dårlig inntrykk på opplevd kvalitet. Jeg hadde sportsseter i e90, og de var helt annen verden en standardsetene. Standard ratt og girkule hjalp heller ikke noe på. volvo v60 jeg hadde som leiebil ukene før ga bedre opplevd inntrykk. Bortsett fra D2 motoren og automat, det var helt tragisk. 316d motoren, synes jeg ga helt greit inntrykk, virket raskere og bedre en d2n, og forsåvidt v70 driveE vi har i dag. Så spør du meg er ikke 3ern noe godt valg uten at en del utstyr er lagt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Kjøp da heller en fullspekket Skoda Octavia, det tror jeg er en bedre bilopplevelse en ribbet 3-er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå