moekim666 Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Hvilke daten-filer må jeg ha for å kode e91 318d 2008 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Nyeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Rettelse: daten nyere enn din software versjon 50 og oppover pleier holde. Jeg har vært borti EN bil som måtte ha 53. moekim666 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Tror jeg har v49. Klarer ikke å lese motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Jeg har nyere evt. Hvilken trenger du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 har v53 liggende ett sted, får prøve å legge inn dem i morgen. da skal vel alt funke som det skal? Finnes det noen oversikt over hvilke daten-filer som passer ditt å datt? hva som er optimalt til den å den modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Har nå lakt inn sp daten v53,3. Får nå lest av motor, men måtte redigere e90 script fila for å legge inn motortype å hvilken .ipofil den skal lese. Finnes det noen oppdaterte script for e90 som laster korrekte ipofiler? Flere moduler som ikke stemmer. Ett problem er at feilkodene nå er på tysk, finnes det datenfiler på engelsk v53.3? Mangler forøvrig ahm og zbe fil i v53,3. Kan det være at jeg må ha gamlere daten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Hvor la du inn disse filene? I hvilken mappe? Jeg har lastet ned v53,3 til forskjellige biler. Ser innpå hver karosseri ligger det flere mapper. "work" "sgdat" "kmmData" "format" "ecu" "daten" "data" "cfgdat". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 Brukte et program som heter bmwtool 2.50. Velger bare ncsmappa, ediabas og inpa, så flytter den filene dit de skal. Tror ecu skal i inpa, daten i ncs, og den siste tror jeg cfgdat, men usikker på hvor. Har ikke pcn her så jeg kan sjekke heller. Søk etter bmw tool 2.50! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Sgdat skal også under ncs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå