Robin Stangnes Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Hallo! Jeg har nylig handlet meg TA-Technix sitt justerbare senkesett. Har fått skrudd den ned til den høyden jeg vil ha bak, og har enda mye igjen å gå på. Men problemet jeg har er at jeg fortsatt har 10cm fra felgkant til hjulbuen framme. Nå er den skrudd helt i bånn, og har ikke noe mer å gå på. Dette sitter montert på en E46 Sedan 316i 01' mod m/ 19" Zito WP-felger. Lager de et sett til 6-syl og et annet til 4-syl? Står ikke noe om dette hvor jeg kjøpte det. Men er det der feilen kan være?Link til produktet: http://www.xtremecar.no/senkesett-hoved/senkesett-komplett-hoydejusterbart-coiloverkit/bmw/3-serie/ta-technix-coilover-kit-bmw-3er-type-e46-year-98-07-incl-compact-without-m3-und-ix-model-3096.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Vi sletter ikke slike innlegg, er heller fint om du forteller hva du kom frem til. Slik at om andre noen gang skulle oppleve det samme, kan de søke opp denne tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 er vel forskjellig kitt fra 4er og 6er maskin, så kan hende du har fått feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Uff ta technix er ikke noe bra sett. Du kommer til å få en sykt stiv bil og tåler ikke vinter føre med dumper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Forskjell på fire og seks sylinder, med tanke på vekt. Ville brukt angreretten fort om du har mulighet. bilen blir helt håpløs på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Jeg ville gått for supersport sitt sett. Det er noe jeg skal montere om ikke alt for mange dager. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå