Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en svak vibrasjon under pådrag. Blir og en slags dur. Hardykopling ser bra ut, opplagring på mellomaksling ser bra ut heller ingen slark eg klare å provosere fram med handemakt. Ser forøvrig en klisterlapp med delenr så eg antar at dette er byttet ganske nylig. Sprayet smørning på krysset på mellomakslingen å kjørte en tur for å sjekke om det vart forskjell. Men det var mykje det samme.

Kan problemet ligge i drivakslinger/ledd? Nåken som har vært borti nåke lignende?

Skrevet

Det følger bilens hastighet. Så eg tenker det må være en plass mellom gearkasse og hjul. Har prøvd fleire forsjellige felger. Det samme med alle. Føles som om det kjem bakfra. Men veldi vanskelig å føle seg fram siden d kan forplante seg. Bilen har gått 211.000km

Skrevet

Sjekk bakre girkassefester.

Hadde et liknede problem på 540. Der var vulkinga på gummifester løsnet. Så det kun når jeg løftet girkasse opp fra festene.

Motorfester kan også gi samme problem.

Skrevet

Eg får prøve å sjekke disse og. Festene på gearkasse såg ferske å fine ut men.

Skrevet

Sjekket for subframe disaster ??

Ja det har eg vært borti før så det var det første eg sjekka når eg kjøpte bilen.
Skrevet

Er dette ett problem på e36 m3 også :o ?

Usikker på kor stort dette problemet er på originale M3'er men greit å sjekke det uansett.
  • 4 months later...
Skrevet

Berre til info om andre som kan ha samme problem så har eg i dag muligens funnet feilen. Byttet olje på diff å vibrasjonen virker for å være borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...