Current Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Jeg kunne tenkt meg å oppgradere angel eyes ringene med et hvitere og klarere lys enn det gule og noe svake som er i dag. Men er opptatt av at hovedlys (nær og fjern) også bør ha den samme nyansen av "lysfarge" Hva kan jeg gjøre og hva bør jeg kjøpe for å få et noe mer moderne BMW preg på lyktene til min e91 lci m-sport? Dette har jeg ikke greie på så jeg hadde satt stor pris på den veileding og info jeg kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Vi har en LED pæretråd her der det står ganske masse info om at akkurat LED lys osv, du kan søke etter den og lese første posten til Reef89 som har satt den sammen. Utenom det, så har ekstralys.no en del pærer du kan sette i din bil, f.eks disse http://www.ekstralys.no/products/led-til-bmw-ae-h8-40w Jeg har de i min bil, og de lyser relativt bra, syns godt på dagtid. De er rundt 6500k i fargetemp/kelvin, for å få et bedre matchende xenonlys, burde de vel byttes ut med 6000k pærer, men forskjellen er ikke så stor fra vanlig fargetemp som er 4300k til 6000k. Hvis du vil ha et enda tøffere utseendet i fronten, i form av angel eyes sammen med tåkelys, kan du sette inn 60W fra ekstralys for å få enda mer bøllete "ansikt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Bruk søkefeltet til høyre før en poster ny tråd. (Forumregler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Current Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Bruk søkefeltet til høyre før en poster ny tråd. (Forumregler) Prøvde å søke et par ganger uten hell. Brukte nok ikke riktige søkeord tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Current Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Vi har en LED pæretråd her der det står ganske masse info om at akkurat LED lys osv, du kan søke etter den og lese første posten til Reef89 som har satt den sammen. Utenom det, så har ekstralys.no en del pærer du kan sette i din bil, f.eks disse http://www.ekstralys.no/products/led-til-bmw-ae-h8-40w Jeg har de i min bil, og de lyser relativt bra, syns godt på dagtid. De er rundt 6500k i fargetemp/kelvin, for å få et bedre matchende xenonlys, burde de vel byttes ut med 6000k pærer, men forskjellen er ikke så stor fra vanlig fargetemp som er 4300k til 6000k. Hvis du vil ha et enda tøffere utseendet i fronten, i form av angel eyes sammen med tåkelys, kan du sette inn 60W fra ekstralys for å få enda mer bøllete "ansikt" Tusen hjertelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå