Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med noe av det samme selv. Sjekk i det minste slanger som har med innsug å gjøre. Jeg fant noen sprekker i min, så den er byttet ut nå. Problemet kom tilbake igjen, så nå er det enda en slange på vei i posten og rens av tomgangsregulatoren som står for tur.

Skrevet

Sliter med noe av det samme selv. Sjekk i det minste slanger som har med innsug å gjøre. Jeg fant noen sprekker i min, så den er byttet ut nå. Problemet kom tilbake igjen, så nå er det enda en slange på vei i posten og rens av tomgangsregulatoren som står for tur.

Skrevet

Jepp, har prøvd det, da går den verre. Dør faktisk helt ut enkelte ganger om jeg ikke gir gass, så heller mot tomgangsregulatoren.

Skrevet

Visst ein rensk av regulatoren fikser problemet så kan du vente med å sjå om problemet returnerer før du kjøper ny?

Skrevet

Den regulatoren fikk kjørt seg i ultralydbadet med ymse kjemikalier idag, så den blir ikke særlig renere. Jeg får vel dra meg til garasjen og sette sammen ting. Er supertrøtt, så prøver å overveie om det er mest pes å dra til garasjen nå eller ta buss i morgen ;)

Skrevet

Ble ikke den feelingen :(

Endte opp med ca det samme som før. Smått tungstarta når varm og døde ut i oppkjørselen til slutt. Blir nok å prøve å få inpa i gang i løpet av helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...