vegard89 Skrevet April 11, 2015 Skrevet April 11, 2015 (endret) Hei. Når jeg skal ta opp og igjen døren på sjaførside hører jeg stadig vekk knirkelyder. Kommer dette ifra dørhengselene tru? Er som og ta opp dørene på en gammel ford sierra. Også sliter jeg litt med passasjersiden. Når jeg skal ta opp døra der så må jeg lissom ta hardt i dørhåndtak for å få den opp. Og når døren skal igjen så må du liksom ta i litt, hvis ikke så vil ikke døra smekke seg på plass igjen. Men om du tar i litt så går det fint. Men kan dette være noe med låsen i døra å gjøre? Ble kanskje litt dumt forklart, men håper dere forstår hva jeg mener Er en 03 mod om det har noe å si. Mvh. Vegard Endret April 11, 2015 av vegard89
Sturmtiger Skrevet April 11, 2015 Skrevet April 11, 2015 Gå til Biltema eller clas olson og kjøp wd-40 eller crc og dynk hengslene samtidig som du beveger døren ut og inn til de ikke knirker lenger. Virker på alle biler. Knirker de igjen har ikke du dynket de godt nokk.
Kvasi Skrevet April 11, 2015 Skrevet April 11, 2015 Det er vanligvis dørstopperen som knirker, smør den med noe som ikke er så tyntflytende så varer det en stund.
vegard89 Skrevet April 11, 2015 Forfatter Skrevet April 11, 2015 Ja jeg også tror det er dørstopperen som knirker. Men prøve med et smøremiddel da å se om det hjelper.
vegard89 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Skrevet April 19, 2015 (endret) Har nå dynka det ned med wd-40 uten at det hjalp noe. Knirker fortsatt like mye i dørstopperen. Ingen som har vært borti dette på e46? virker som det er vanlig på di bilene, siden en kompis av meg hadde akuratt det samme problemet. Hjalp heller ikke stort på passasjerside der håndtaket er noe vrien å få opp. Endret April 19, 2015 av vegard89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå