Chris11slett Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 forresten noen som har en list til frontfanger? høyre side, forrige eier har skrudd en skrue inn i lista.. wtf lixom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 På tide å bytte navn på tråden? Sent from my iPhone using Tapatalk Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 kossn gjør eg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 kossn gjør eg det? Gå på den aller første posten og gå i full editor, så går du redigert det Det der! ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 fixa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 (endret) (Lånt bilde) sånn strekk blir det me 225/35.. helt greit glede meg til eg får råd til nye bakdekk men felgene trenger litt pleie.. er ny innen polering av felger.. er flassa av litt klarlakk på felgan.. kan eg bruke maskin? manuelt tar for laaang tid.. Endret Mai 24, 2015 av ChrisE36coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Code Sonderausstattung - Optional Equipment S240A Lenkrad Leder Airbag - Leather steering wheel S314A Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt - Door mirror / driver's lock, heated S354A Frontscheibe grün Grünkeil - Green windscreen, green shade band S401A Schiebehebedach elektrisch - Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S415A Sonnenschutzrollo hinten - Sun-blind, rear S428A Warndreieck und Verbandstasche - Warning triangle and first aid kit S481A Sportsitz - Sports seat S510A Leuchtweitenregulierung - Headlight aim control S520A Nebelscheinwerfer - Fog lights S556A Aussentemperaturanzeige - Outdoor temperature indicator S564A Innenlichtpaket - Interior light package S660* BMW Bavaria Reverse RDS - BMW Bavaria Reverse RDS S676A HiFi Lautsprechersystem - HiFi speaker system S704A M Sportfahrwerk - M Sports suspension L801A Länderausführung Deutschland - National Version Germany S848A Erweiterter Kabelbaum - Extended wiring harness Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 setta på sorte nyrer, bare for å se.. syns faktisk at front ble borte.. så må nok ha ny chrome nyrer.. på svart bil.. va sprikk i ene av di chrome som sto på.. eg får inn ett par sorte nyrer me striper, som kan byttes i chrome nyrer.. (svart inne, chrome kant) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Følger med her stilt noe camber bak då? Kan stille litt uten camberstag. Liker at du skal gå for org frontlykter med oransje blinkers Og ville beholdt cromenyrene sånn du har de ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 ja du må ha crome nyrer på sort bil! syns forsåvids at du kunne hatt preface grillen også! Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 nei, har ikke det.. ja, har hørt det.. må bare finne ut hvordan ja, det blir nok chrome nyrer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 kjøpte meg zkw lykte billig hos en kompis idag må bare bestille blinkers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 henta meg mtech 2 ratt i posten idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 va alcantara ratt henter nytt clutch sett imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå