Gå til innhold

BMW 540i ESS E39 "Black Beast" Worklog


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, paukri skrev:

ja, men bilen var veldig klein når jeg kjøpte den, så jeg shina den ganske mye før jeg solgte den til slutt... har en Alpina B10 4.6 nå da så har fremdeles en e39.. :)

 

Det merkes fordi den virker pen i fargen og ganske glatt og fin i lakken. Cosmos svart er en veldig fin svart farge, men uten stell ser man forskjellen så har vært nøye med stelling av bilen. Han som hadde den før meg i Fredrikstad hadde den ikke så lenge, vet ikke hvor godt han tok vare på den, første jeg gjorde når kom hjem var å gi den en skikkelig vask!

Er det du som har den Alpinaen til venstre på bildet? ikke så mange av de i Norge vel

8yv0c5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig fin bil. Vurdert å montere M5 speila? da blir den enda penere, mener nå jeg hvertfall. 

For øyeblikket holder på å fikse litt på 540ien etter at har stått i 2 år pga. beslag i førerkort. Den har fått nytt batteri, så blir det vel nye dekk imorra, deretter røde skilt og kjøre den hjem til en god venn av meg som er mekaniker så får han sjekke og fikse litt her og der, så prøve en runde med EU-godkjenning.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...