Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett flere tråder om dette her på forumet men ingen som omhandler både låst dør og dødt vindu.

Noen tips? Regner med det er ett brudd ett sted men må få opp døra så jeg kan finne det!

Skrevet (endret)

Regner med at du har sjekket over sikringer og releer? 

Om du har gjort det så ta og sjekk etter brudd i ledningene som går ifra chassi og videre til døra di.

Endret av vegard89
Skrevet

Mulig jeg misforstår, men kan du ikke åpne døra fra innsiden?

For det burde jo ikke ha noe å si om du har ledningsbrudd til sentrallås/vindu for å kunne åpne mekanisk fra innsiden??

Skrevet

Får ikke åpnet noen steder ifra, når jeg drar i håndtaket inne går den opp og spretter rett ned igjen når jeg slipper har prøvd å holde den igjen og ingenting hjelper. Antar at det er en tyverisikring så man ikke kan fiske opp håndtaket utefra

Skrevet

Det er passasjersiden ja, vel, koble fra batteriet og åpne døra fra innsiden da.
Det er tross alt mekanisk og den skal gå opp når du drar i håndtaket.
Hvis ikke får du enten brekke opp dørtrekket og lirke opp døra, eller levere den inn til bmw. :P

Skrevet

Det er vel tyveri låsen fra innsiden som har hengt seg, eller noe er røket. Tror du må forsøke å ta deg inn bak dørpanelet for å få opp. Men jeg vet ikke helt detaljert hvordan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...