Champie88 Skrevet April 13, 2015 Skrevet April 13, 2015 Har sett flere tråder om dette her på forumet men ingen som omhandler både låst dør og dødt vindu. Noen tips? Regner med det er ett brudd ett sted men må få opp døra så jeg kan finne det!
vegard89 Skrevet April 13, 2015 Skrevet April 13, 2015 (endret) Regner med at du har sjekket over sikringer og releer? Om du har gjort det så ta og sjekk etter brudd i ledningene som går ifra chassi og videre til døra di. Endret April 13, 2015 av vegard89
Champie88 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Skrevet April 13, 2015 Har sjekka alt det ja, de ledningene forsvinner inn i a stolpa hvor man ikke kommer til så man må liksom få opp døra for å få ut kontakten
E39 M5 Skrevet April 13, 2015 Skrevet April 13, 2015 Mulig jeg misforstår, men kan du ikke åpne døra fra innsiden? For det burde jo ikke ha noe å si om du har ledningsbrudd til sentrallås/vindu for å kunne åpne mekanisk fra innsiden??
Champie88 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Skrevet April 13, 2015 Får ikke åpnet noen steder ifra, når jeg drar i håndtaket inne går den opp og spretter rett ned igjen når jeg slipper har prøvd å holde den igjen og ingenting hjelper. Antar at det er en tyverisikring så man ikke kan fiske opp håndtaket utefra
RobertGråwe Skrevet April 13, 2015 Skrevet April 13, 2015 Koble fra batteriet og lås opp døra med nøkkelen i låsen.
vegard89 Skrevet April 14, 2015 Skrevet April 14, 2015 Er det ikke sånt deksel du kan ta av der for å komme til låsen? Eller tar jeg helt feil?
RobertGråwe Skrevet April 16, 2015 Skrevet April 16, 2015 Det er passasjersiden ja, vel, koble fra batteriet og åpne døra fra innsiden da.Det er tross alt mekanisk og den skal gå opp når du drar i håndtaket.Hvis ikke får du enten brekke opp dørtrekket og lirke opp døra, eller levere den inn til bmw.
MrBrum Skrevet April 16, 2015 Skrevet April 16, 2015 Det er vel tyveri låsen fra innsiden som har hengt seg, eller noe er røket. Tror du må forsøke å ta deg inn bak dørpanelet for å få opp. Men jeg vet ikke helt detaljert hvordan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå