Gå til innhold

BBS Felger

tommybergan
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har prøvd å få tak i BBS SR felger til bilen min i et par uker nå uten hell her i landet. Autogrip har sluttet og importere og utenom dem var det kun dekkhallen på Jar som jeg har funnet som kunne selge meg felgene men til dobbelt av hva autogrip solgte de for før... Så lurer nå da på om dere har noen anbefalinger på nettisder i Svergie , Tyskland eller Danmark? Eventuelt om dere vet om noen som forhandler BBS utenom de jeg har nevnt til en fornuftig pris?

Felgene skal brukes på en BMW F20 2012 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk for linken E.H.D, fikk dette oppsettet fra baanvelgen: 4x BBS SR 8.0 x 18

4x PIRELLI 225/40R18 92 Y PZERO NERO GT

Vill det passe på en BMW 116d F20? Jeg har null erfaring når det kommer til dimensjonering og regler om dekk og felger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er innpresset som er avgjørende her, og det er ikke oppgitt. Når jeg ser på siden deres ser det ut til at disse kun finnes i ET32, noe som kanskje er i grenseland, men Baan Velgen er ganske oppegående på felger, så om de mener det går så stemmer nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ET32 ja står også oppgitt i katalogen til BBS at de passer til F20 men er også en type med 45 i impress der. Om det er i grenseland, hva utgjør det? Blir det ubehagelig å kjøre med eller er det veldig nærme fra å være utenfor hjulbuen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er f20 med 8x18 og ET34, men med 225/40/18 foran og 245/35/18 bak.

Så hvis han kan kjøre med 245/35/18 med ET34 bak bør det jo gå greit med 225/40/18 bak med ET32. ET32 stikker 2mm mer ut enn ET34. 

http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1047960

http://babybmw.net/forum/viewtopic.php?f=74&t=67036

31DE5102-B7CA-42F7-8E14-A2B91339E889_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...