Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46


Anbefalte innlegg

Nei, finner ikkje konkret bilde, men har sett mange i ålesund har det.

Istedet for at ryggelyset er en liten kvit flekk på det røde er det dinna kvite stripa slik det er heilt kvitt der ryggelyset er, og tåkelyset er rødt...

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, shit happens. Glasset på eine innerlykta mi datt av... Og er ikkje til å finne. Så bra ny allerede var bestilt.

Svigermor sin bil har viftereima døtte av i lillehammer på turen til Lillehammer. Den har gått 70.000. Den datt av ikkje sleit. Så ikkhe kjøp peoguot folkens! Banning og steiking her på hytta og en jobb for meg i morra:-(

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, så så det litt merkelig ut uten ytre facelift-lykter også [emoji14]

Jaja, smak og behag. Meiner dette ser bedre ut. Da dei orgenale ikkje gir meining for å vær ærlig sjølv. Liten kvit øy på rød bakrunn. Men skulle eg ha byttet noe der igjen skulle det vært led lys

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da kom dagen, krasjet med en hjort, en ho. husker ikkje i farta ka det heite. fullvoksen en.

 

Ødelag da panser, høgre ytterskjerm. bendet litt innerskjermen, bendet heile front rammen foran radiatoren, og knuste lykten og blinklyset.

 

Så har da en helvetes jobb å fikse dette, rett å slett og rekonstruere fronten. (eg som nettop vraket delebilen  :whatever:

 

Har da også pådratt meg posttraumatisk stress etter dette og, flott liv eg lever ja. mareritt om nettene og flashbacks om dagen.  :uh:

 

kom i 80 og dei kom rundt ett hjørne på en slik jordhaug som følger vegen. fikk ikkje lagt foten på bremsepedalen før det smalt, kjipte meg så eg nesten dreit på meg. 

 

hjorten blei da seinere henrettet for sine ugjerninger  :???: den knakk begge forbeina.7

 

 

 

MEN, M3 fangeren min kom unna det heile, UTEN en eneste ripe!!! :DDDDDD

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur ej går for facelift. Må bytte ytteeskjermene igjen uansett, og lyktene koster lite i brukt tilstand.

Har da midlertidig reparert bilen. En dag verdt med arbeid. Forsinket av noen flashbacks.

mørkeblått, bulket, rustet og upolert panser og skjerm :-/

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...