Peak Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Noen som har kommet over noe lignende? Simpelthen hater den ovale original eksosen på disse bilene. Er ikke på jakt etter noe grom lyd da det kun er snakk om en liten 116d, kun for utseende skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Svendsen eksos kan lage noe, viss ikkje så har schmiedmann sports bakpotte med 2 utblås, eller Miltek catback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 BMW har Performance eksos til disse bilene med dobbel utblås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 bmwgreg90 - Kan ikke se jeg fant noe fra Miltek på sidene deres jeg? Kun fra 120d og oppover. ahj - Vet du hva prisen er for performance eksos? Er det kun stussene eller hele catbacken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Var du ute etter 135 og havnet på ein 116?:/ det er vel ca likt fester på 116-120? Kan evt sende mail til Miltek? Performance koster vel mellom 5-6k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 (endret) Hehe! Ble litt forandring i planene kan du si Hadde jeg kommet over en 135i i Norge med bra utstyr og en fin fargekombinasjon, hadde jeg nok handlet på flekken, var i kontakt med eieren til 1 av de 4 stk. som befinner seg i Norge pdd men han ønsker ikke å selge. Jeg vurderte import, men når jeg først skulle velge meg én av utvalget av denne bilen i Tyskland, ble jeg kritisk til utstyrsmengde og "korrekt" fargekombinasjon. Jeg er kresen på utstyr og modell, så når jeg først skulle ha meg en 135i så skulle den ha absolutt alt jeg var på jakt etter, navi pro, takluke, riktig vedlikehold og farge etc. i tillegg til å være en av de siste modellene. Så da ble det også en annen pris. Istedet ble det en godt utstyrt 116d for å spare opp noen kroner til en skikkelig 135i, kanskje 235i har falt litt i pris også når den tid kommer. Men, har jo lest litt av hvert om 116d også, at man kan remappe disse litt og få ut litt mer kraft enn de 116hk jeg allerede har. Foreløpig er det eksteriøret jeg tar meg av nå, så får jeg se hvor lenge jeg blir og ha denne bilen, men jeg må si jeg liker den overanske godt. Har ikke BMW performance bare pipene også? Må en kjøpe hele catbacken? Sender i allefall en mail til Miltek. Endret April 15, 2015 av J.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 bmwgreg90 - Kan ikke se jeg fant noe fra Miltek på sidene deres jeg? Kun fra 120d og oppover. ahj - Vet du hva prisen er for performance eksos? Er det kun stussene eller hele catbacken? Det er hele bak potta. ca 5000,- hos koed. Her er delenummeret 18302185800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 hos Svendsen fekk eg pris på vekksjæring av siste boksen+rørsveis m dobbel endestuss for 3500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 hos Svendsen fekk eg pris på vekksjæring av siste boksen+rørsveis m dobbel endestuss for 3500kr Vil ikke si at det er den mest elegante løsningen. Performance eksosen er det faktisk ikke noe demping i. Det blir bittelitt mer lyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Eller noe som dette: http://www.effektanlegg.no/effektanlegg/bmw/e90-316d-318d-320d-sedan-touring-coupe-cabrio-05-42.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Klar over at ikke det blir pent, heller ikke aktuelt. Mest interessert i BMW performance eksosen, skal på Bilia neste uke en gang, får sjekke ut pris da, men syntes drøye 5000,- er noe stramt... Skulle gjerne hatt et alternativ. Hva er det du linker til ahj? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Schmiedmann har slik, veit ikk om det er til 116d og. Noe slikt kan jo Svendsen lage til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 17, 2015 Forfatter Share Skrevet April 17, 2015 Tror jeg kjører på med Performance eksosen, drar innom Bilia en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Tror jeg kjører på med Performance eksosen, drar innom Bilia en dag Kjøpe den hos koed, de har fri frakt denne helgen. Og st er mye billigere enn bilia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå